1398-01-09 09:11
517
0
62203
فرمانده سپاه نینوا گلستان خبرداد؛

نصب پل در 14 نقطه جاده خواجه نفس به گمیشان/ مردم به توصیه های ماموران نیروی انتظامی توجه کنند

فرمانده سپاه نینوا گلستان ازاستقرار پل سیمانی در جاده گمیشان برای عادی شدن رفت آمد در جاده گمیشان خبرداد.

به گزارش گلستان ما؛ سردار حسین معروفی ظهر امروزجمعه 9 فروردین در بازدید از استقرار پل های موقت در جاده گمیشان اظهار کرد: 14 پل سیمانی لوله ای در جاده گمیشان نقطه گذاری کردیم که تا شب گذشته 11 پل باقی مانده بود.

وی افزود: کارساخت و استقرار این پل ها از صبح امروز آغاز شده و به فضل الهی تا ظهر به اتمام می رسد و عبور و مرور جاده شهرستان گمیشان عادی می شود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه این پل ها موقت و تنها یک خودرو می تواند از آن عبورکند، تصریح کرد: مردم برای تردد باید باید دقت  و مراقبت و نکات ایمنی را رعایت کنند .

معروفی  بیان کرد:برداران نیروی انتظامی در ابتدا و انتهای پل مستقر هستند و از مردم می خواهیم به توصیه هاو فرمان ایست و حرکت آنان توجه کنند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان اذعان کرد: تردد با قایق اصلابه صلاح نیست و تا پایان امشب تردد با قایق به اتمام می رسد تا حادثه ناگوار دیگری رخ ندهد.

image 2019 3 29 14 1 57 215 P3y

نصب پل بیلی در 14 نقطه جاده خواجه نفس به گمیشان

سرهنگ غلامی مجری طرح پل گذاری مناطق سیل زده تیپ 45 جواد الائمه گلستان در ادامه گفت: با توجه به جاری شدن سیل و قطع  ارتباط راه ها حدود 17 نقطه رادر اطرف گمیشان برش دادیم.

وی افزود: برای سهولت در رفت و آمد  مردم هم اکنون مشغول لوله گذاری و نصب پل بیلی در 14 نقطه جاده خواجه نفس به گمیشان هستیم.

وی گفت: امروز کار ساخت و نصب پل ها در نقاط مورد نظر به اتمام می رسد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.